Nieuws

Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ik wil meer informatie

Fase 2

In deze fase worden vis en vlees toegevoegd aan uw menu. Het afvallen kan hierdoor iets langzamer verlopen. Heeft u relatief nog veel vetmassa dan kunt u in deze fase nog 5-7 kilo afvallen. Heeft u nog maar een lage vetmassa dan valt u misschien maar 3 kilo af.

U blijft in de tweede fase tot het streefgewicht bereikt is, wat voor iedereen natuurlijk een persoonlijk doel is. U hoeft niet superdun te zijn om lekker in uw vel te zitten. Tijdens het proteïne dieet zult u ervaren dat u zich fit en actief voelt.

Vleessoorten die je in deze fase mag eten (150 gram): biefstuk, entrecote, (runder)lever, rosbief, kipfilet, kippelever, fricandeau, bieflap, kalfshaas, kalfslever, kalkoenfilet, ossenstaart, rundertartaar en varkensoester.

Vissoorten (140 gram): garnalen, kabeljauw, koolvis, krab, kreeft, langoestines, mosselen, oesters, schol, slibtong, tonijn, witte vis, zalm, zeebaars en zeewolf. Eventueel kunt u vlees of vis ook vervangen door 2 eieren.


Meer over: Afslankstudio - Begeleid afvallen - Proteïne Dieet
Sluiten